Docházka doplněk informačních systémů ABX

25. 06. 2024

ABX Docházka je volitelnou součástí našich programů, lze ji ale zakoupit i samostatně. Sestává z agendy v manažerské části programu, a ze samostatné aplikace „Docházkový terminál“, která může být nainstalována na kterémkoli počítači v síti a která nahrazuje jednoúčelový přístroj, který obvykle využívají jiné docházkové systémy.

Docházkový terminál ABX software
  • Jediný hardware navíc, který budete potřebovat, je čtečka čipů.
  • Pomocí čipů se pracovníci identifikují v Docházkovému terminálu.
  • Software Docházkový terminál poskytuje vysoký komfort.
  • V závislosti na právech si zaměstnanci mohou zaznamenávat nejen běžné příchody, odchody a přerušení (přestávka, lékař apod.), ale i celodenní nepřítomnosti (dovolená, nemoc, služební cesta, …), to vše i zpětně čí naopak předem.
  • Pracovníkům můžete povolit i korekce času.
  • Manažer, který zpracovává podklady pro mzdy, může mít vše připraveno samotnými zaměstnanci, na něm je jen závěrečné schválení.
  • Jedná se o jednoduchý, přitom však mocný nástroj pro sledování odpracované doby zaměstnanců a zpracování podkladů pro mzdovou účetní. Při návrhu Docházky jsme uvažovali obvyklé provozy (malé a střední firmy), ve kterých jsou naše programy používány – tedy restaurace, obchody, hotely apod. Naším cílem nebylo Docházkou konkurovat komplexním docházkovým systémům, kterých je na trhu velké množství.
  • Evidence odpracované doby se provádí buď na základě událostí (příchodů a odchodů), zaznamenaných „Docházkovým terminálem“, nebo lze časové sumy (odpracováno, přesčas, dovolená apod.) zapsat k jednotlivým směnám (dnům) ručně.
  • Pro každého pracovníka lze zvlášť vytisknout či odeslat e-mailem „Měsíční docházkový výkaz“ (podle potřeby vč. výpisu událostí), pro mzdovou účetní je k dispozici „Měsíční sumární výkaz“ – za jednotlivou firmu, nebo za vybrané středisko.
  • Pracovníkům, kteří mají přístup do informačního systému, jehož je Docházka součástí, lze zpřístupnit i náhled na vlastní docházku, bez možnosti editace.
  • Součástí agendy je i přehled (log) událostí a monitor aktuální přítomnosti jednotlivých pracovníků ve firmě.

Ceník Běžná cena Cena při nákupu s novou licencí
Docházka do 5 osob** 6900 4.900
Docházka do 10 osob** 7900 5.600
Rozšíření o dalších 5 osob 2900 1450
Rozšíření o dalších 10 osob 4900 2450
RFID čip 50 50

Set zahrnuje licenci pro manažerskou agendu + sw Docházkový terminál + USB RFID čtečku + čipy
Uvedené ceny jsou bez DPH.


Více informací o jednotlivých systémech:

pokladní systém Harsys pro restaurace

PRO
RESTAURACE

Více informací

PRO OBCHODY

PRO
OBCHODY

Více informací

PRO HOTELY

PRO
HOTELY

Více informací

software půjčovna

PRO
PŮJČOVNY

Více informací