Mobilní číšník
28. 11. 2022

Chytré objednávání přímo od stolu, ať už na zahrádce nebo uvnitř v restauraci.
ABX Mobilní číšník (AMC) je jednoduchá mobilní aplikace rozšiřující velkou pokladnu. Lze ji provozovat na terminálu s tiskárnou, nebo na běžném telefonu nebo tabletu s OS Android 4.4. – 9.
- Mobilní číšník slouží jako zjednodušená pokladna, která umožňuje provádět objednávky i placení účtů přímo od stolu, aniž by obsluha musela s každým přáním hosta běžet k velké pokladně.
- Mobilní číšník pomůže při nedostatku personálu. Sice obsluhu nenahradí, ale usnadní její práci a ušetří cenný čas, který můžete věnovat lepšímu servisu a péči o hosty.
- Hosté čekají kratší dobu na přijetí objednávky i na zaplacení.
- Zvyšuje obrátkovost provozovny i s menším počtem pracovníků, zejména ve špičkách.
- Objednávky, které obsluha zadá u stolu, se okamžitě dostávají do kuchyně (výčepu) k vyřízení.
- Účty jsou sdíleny mezi „mobilem“ a „velkou kasou" – s jedním a tímtéž účtem je možno pracovat z obou míst; účet vytvořený na pokladně je k dispozici v mobilním číšníkovi a naopak.
- Komunikace mezi „mobilem“ a základnou probíhá pomocí běné Wi-Fi sítě.
- AMC nadstavba pro pokladní systém Harsys 6 je dostupná pro verzi software GOLD+ NET a PREMIUM.
- Pro provoz mobilního číšníka se zákazníkům osvědčil mobilní pokladní terminál Citaq s integrovanou tiskárnou , který vidíte na obrázku.
Funkce

- Otevírání účtů a objednávky na stoly včetně tisku bonů
- Přesuny účtů, náhled na položky účtů
- Tisk předúčtu a podkladu pro dělení
- Přesun, storno, rozdělení a sloučení účtů
- Offline režim pro sběr objednávek mimo dosah signálu
- Zaplacení s tiskem na mobilní, nebo stacionární tiskárně
- Podpora pro denní menu
- Zákaznické slevy podle adresáře pokladního systému
Aplikace pro restaurace – ukázka funkcí Android mobilního číšníka:
Pro zvětšení na obrázek klikněte.
Mobilní číšník – výběr místnosti
K dispozici jsou stejné místnosti, jako na „velké“ kase pokladního systému Harsys.
Mobilní číšník – seznam otevřených účtů
Umožňuje obsluze orientaci v existujících účtech v místnosti, s možností vyvolávat pro ně různé akce (objednávka, zaplacení, náhled na stav, předúčet a podobně).
Mobilní číšník – markování
Položky se do objednávky přidávají obdobným způsobem jako na velké pokladně. Po jejich zapsání se vytisknou bony – objednávky pro výčep a pro kuchyň. Podle organizace provozu může objednané nápoje a pokrmy ke stolu odnést jiný, k tomu určený pracovník. Vrchní se tak může věnovat pouze komunikaci s hosty.
Položky ceníku mohou být organizovány po stránkách ve stromové struktuře, obsluha tak snadno najde hledanou položku.
Pomocí nástrojové lišty může číšník, stejně jako na velké pokladně, přidávat a ubírat položky, vkládat komentáře do bonů, oddělovače položek, nastavovat poloviční porce a podobně. I v android mobilním číšníkovi je k dispozici tzv. rychlotlačítko pro rychlé otevření stránky s přílohami.
Mobilní číšník – zaplacení účtu
Probíhá s možností výběru typu platby, jazyka, účtenky a dalšími možnostmi tisku. Částku k úhradě je možné zobrazit velkým písmem a ukázat zákazníkovi.
Mobilní číšník – rozdělení účtu mezi více hostů
Platba zvlášť: Obsluha oddělí vybrané položky po porcích, celých řádcích nebo najednou celý obsah původního účtu.

- Pokladna Harsys
- Pokladna Harsys podrobný popis
- Pokladna Harsys – srovnání verzí
- Proč koupit Harsys?
- EET set s tabletem
- Pokladna Harsys aplikace pro rozvoz
- Platební metoda Qerko
- Harsys napojení na e-shop
- Inventura vážením
- Přídavný zákaznický LCD monitor
- Vyvolávací systém
- Pokladna Harsys ceník
- Viewer přehled v telefonu
- Pokladna Harsys žádost o demoverzi