Docházka doplněk informačních systémů ABX

15. 12. 2023

ABX Docházka je volitelnou součástí našich programů, lze ji ale zakoupit i samostatně. Sestává z agendy v manažerské části programu, a ze samostatné aplikace „Docházkový terminál“, která může být nainstalována na kterémkoli počítači v síti a která nahrazuje jednoúčelový přístroj, který obvykle využívají jiné docházkové systémy.

Docházkový terminál ABX software
  • Jediný hardware navíc, který budete potřebovat, je čtečka čipů.
  • Pomocí čipů se pracovníci identifikují v Docházkovému terminálu.
  • Software Docházkový terminál poskytuje vysoký komfort.
  • V závislosti na právech si zaměstnanci mohou zaznamenávat nejen běžné příchody, odchody a přerušení (přestávka, lékař apod.), ale i celodenní nepřítomnosti (dovolená, nemoc, služební cesta, …), to vše i zpětně čí naopak předem.
  • Pracovníkům můžete povolit i korekce času.
  • Manažer, který zpracovává podklady pro mzdy, může mít vše připraveno samotnými zaměstnanci, na něm je jen závěrečné schválení.
  • Jedná se o jednoduchý, přitom však mocný nástroj pro sledování odpracované doby zaměstnanců a zpracování podkladů pro mzdovou účetní. Při návrhu Docházky jsme uvažovali obvyklé provozy (malé a střední firmy), ve kterých jsou naše programy používány – tedy restaurace, obchody, hotely apod. Naším cílem nebylo Docházkou konkurovat komplexním docházkovým systémům, kterých je na trhu velké množství.
  • Evidence odpracované doby se provádí buď na základě událostí (příchodů a odchodů), zaznamenaných „Docházkovým terminálem“, nebo lze časové sumy (odpracováno, přesčas, dovolená apod.) zapsat k jednotlivým směnám (dnům) ručně.
  • Pro každého pracovníka lze zvlášť vytisknout či odeslat e-mailem „Měsíční docházkový výkaz“ (podle potřeby vč. výpisu událostí), pro mzdovou účetní je k dispozici „Měsíční sumární výkaz“ – za jednotlivou firmu, nebo za vybrané středisko.
  • Pracovníkům, kteří mají přístup do informačního systému, jehož je Docházka součástí, lze zpřístupnit i náhled na vlastní docházku, bez možnosti editace.
  • Součástí agendy je i přehled (log) událostí a monitor aktuální přítomnosti jednotlivých pracovníků ve firmě.

Ceník Běžná cena Cena při nákupu s novou licencí
Docházka do 5 osob** 6900 4.900
Docházka do 10 osob** 7900 5.600
Rozšíření o dalších 5 osob 2900 1450
Rozšíření o dalších 10 osob 4900 2450
RFID čip 50 50

Set zahrnuje licenci pro manažerskou agendu + sw Docházkový terminál + USB RFID čtečku + čipy
Uvedené ceny jsou bez DPH.


Více informací o jednotlivých systémech:

pokladní systém Harsys pro restaurace

PRO
RESTAURACE

Více informací

PRO OBCHODY

PRO
OBCHODY

Více informací

PRO HOTELY

PRO
HOTELY

Více informací

software půjčovna

PRO
PŮJČOVNY

Více informací

Android mobilní pokladna

MOBILNÍ
POKLADNA

Více informací