Pokladna – pokladní systém Astor funkce

11. 08. 2017

pokladní systém pro obchod Astor
  • Podpora pro EET.
  • Možnost použití dotykového displeje.
  • Zboží lze vkládat pomocí interního kódu, čarového kódu výrobce, nebo prostým zadáním části názvu (program nabídne vyhovující položky)
  • Tisk štítků s vlastními čarovými kódy na tiskárně A4.
  • Vyhledávání podle různých kritérií.
  • Možnost pracovat se čtečkou čarových kódů.
  • Prodej lze zakončit buď účtenkou, fakturou nebo dodacím listem.
  • Při fakturaci využijete přenos údajů o firmě z rejstříku ARES do adresáře.
  • Dodací listy lze později vyúčtovat jednou souhrnnou fakturou.
  • K položkám může obsluha zadávat komentáře, které se tisknou na účtence nebo do faktury (např. seriové číslo kusu) nebo vyznačit na účtence, že zboží „bylo přezkoušeno“.
  • Pokladní systém – pokladna pro obchody Astor umožňuje vkládat do prodejek položky mimo ceník – zboží, které není v ceníku, mimořádné služby apod.
  • V závislosti na oprávnění má obsluha možnost vybrat cenu (množstevní nebo zák. slevu), případně nastavit cenu podle potřeby.
  • Je možné nastavit slevy na celý doklad (různé varianty).
  • Příjem zakázek (záloh na zboží) nebo částečná úhrada dokladu
  • Možnost odesílání SMS zákazníkům přes internet (podmínkou je předplacení služby „SMS Connect“, poskytované serverem www.smsbrana.cz, cena SMS je 0,83Kč bez DPH.)
  • E-mail reporty – odesílání průběžných zpráv o denní tržbě, odeslání souhrnu uzávěrky.
  • Zasílání SMS reportů o uzávěrce.
  • Příplatková agenda Docházka

V odborných prodejnách a tam, kde pracuje více prodavačů, oceníte tyto funkce:

  • Rozpracované prodejky lze odložit – každý prodavač může mít až 9 odložených prodejek.
  • Pokladní systém umožňuje na jedné pokladně práci až 7 prodavačů – přepínání mezi prodavači jen dvěma doteky na klávesnici.
  • Podle potřeby můžete přepínat, co se obsluze zobrazuje (ceny bez DPH nebo s, slevy apod.).
  • Cenová schémata usnadňující cenotvorbu.
  • Pokladní systém člení katalog sortimentu firmy do skupin. Každá skupina může být dále členěna do 3 úrovní podskupin. Např. Skupina „Harddisky“ může být dále členěna na „IDE“, „SCSI“, tyto pak dále na „5400 otáček“ a „7200 otáček“, tyto pak dále např. podle výrobců.
  • Databáze dodavatelů a odběratelů.
  • Příjemky na sklad – součástí je přecenění nově přijímané položky, průměrování pořizovací ceny, tisk příjemky a štítků s názvem a cenou zboží, podle potřeby vč. čarového kódu.
  • Prodejny počítačů, jízdních kol apod. ocení šablony sestav, podle kterých lze kompletovat počítačové nebo jiné sestavy či soubory dílů, vč. montážních a záručních listů.
  • Pokladní systém disponuje mocným nástrojem na invetury. Lze je provádět buď podle vytištěných předloh s předpokládanými stavy (dohledávací), nebo je možné do systému zadávat zjištěné stavy „naslepo“, tak jak byly spočteny (nálezová). V síti může stavy vkládat současně více osob. Součástí je snadná oprava stavů skladu. Inventuru lze dokonce provádět za provozu, v reálném čase, což umožňuje provádět operativní rychlé kontroly např. jen části skladu. Tiskové sestavy umožňují vybrat rozdíly jen určité skupiny zboží, nebo přesahující určitou částku.
  • Přehled dokladů (paragony, faktury, dodací listy, …
  • Statistiky skladu (vývoj stavu zásob, příjmů a prodejů po měsících, nárůst či snížení zásob po skupinách apod.
  • Evidenci a správu pokladní hotovosti včetně interních pohybů (záznam hotovostní tržby, platby dodavatelům zboží apod.).
  • Objednávky podle zadaných minim podle skutečné prodejnosti zboží.
  • Vyhodnocení prodejnosti a ziskovosti položek podle skupin, prodavačů, období,…
  • Více skladů, více cenových kategorií , množstevní a zákaznické slevy…
  • Pokladní systém – pokladna Astor umožňuje vytvořit pro každé zboží více cenových kategorií, kdy lze pod jedním kódem mít např. starší model za jinou cenu než model nový nebo více stejných druhů zboží od různých výrobců v různých cenách.
  • Import dat (dodavatelů, skupin zboží a položek katalogu) je možný ze souboru ve formátu .csv. Na zakázku přizpůsobíme import i pro jinou formu dat – např. z vašeho původního informačního systému.
  • Vyřizování reklamací, vč. hlídání termínů a vrácení opraveného zboží nebo vrácení peněz.
  • Zakázky – slouží k evidenci objednávek zákazníků, ale i interních úkolů. Je možné je používat na různých úrovních – jak pro velmi jednoduchý příjem a zúčtování přijatých záloh (zaplacených zákazníky při objednání zboží nebo služeb), tak na pro velmi podrobné sledování a správu celého průběhu i dosti komplikovaných zakázek (zejména servisních). Podpora pro správu a vyřizování reklamací.

Něco Vám v seznamu chybí? Kontaktujte nás, rádi Vaše dotazy zodpovíme.


Astor pokladna pro obchody