Pokladny, pokladní systémy – časté otázky

03. 07. 2017

Připravili jsme pro Vás odpovědi na nejčastější otázky, se kterými se setkáváme při prodeji pokladních systémů, pokladen, hotelového systému.


Mohu si program nainstalovat sám, jako bežný uživatel?

Ano, naše programy je schopen nainstalovat každý zkušenější uživatel. V případě problému Vám poradíme po telefonu nebo přes internet pomocí vzdálené správy. Pokud budete mít zájem instalaci můžeme provést v rámci komplexních služeb (snadný start, zaškolení, instalace hardware aj.).

Kolik budu platit za údržbu dat, převod do dalšího roku a za telefonickou podporu?

Nic. Bezplatnou podporu zaručujeme po dobu 12 měsíců. Uživatelé dostanou po uplynutí jednoho roku nabídku předplatit si podporu (včetně nových verzí) na další období za cenu, která závisí na typu licence. Placená podpora je nepovinná – každý uživatel se může rozhodnout, zda o ni má zájem či nikoli.

Jaké jsou požadavky na hardware?

Minimální konfigurace počítače:    procesor s frekvencí 1GHz, 512MB RAM
Doporučený operační systém:    Windows XP a vyšší.
Prakticky vyhoví jakékoli nové PC nebo jakýkoli starší počítač, na kterém fungují Windows XP

Máte nějaké zkušenosti s provozem?

Ano, sami jsme 4 roky provozovali relativně velkou restauraci s diskotékou. Harsys je vytvořen na základě vlastních zkušeností. Program Recepce byl napsán na zakázku podle požadavku reálného ubytovacího zařízení a dále je upravován podle zkušeností a potřeb dalších uživatelů. Od roku 1997 provozujeme maloobchod, ve kterém používáme vlastní software (od roku 2005 pokladnu pro obchody Astor). Ostatní programy byly vytvořeny podle požadavků a zkušeností uživatelů – provozovatelů příslušných druhů činností.

Jak je to u vás s aktualizacemi? Jsou? Za kolik?

Po dobu 12 měsíců budete mít k dispozici nové verze (aktualizace) zdarma. Rozesíláme je e-mailem.

Jak řešíte případné problémy, poškozená data po hw havárii apod.?

Zatím se vždy veškeré potíže podařilo vyřešit pomocí telefonu, e-mailu a programu vzdálené správy, který je součástí všech našich produktů. Zároveň je ale možné vyžádat si placený zásah na místě.

Co chyby, odstraňujete je?

V každém programu mohou být chyby, zejména po vydání nové verze. Známé chyby řešíme ihned nebo během velmi krátké doby. Není výjimkou, že pokud nás upozorníte na drobný nedostatek, dostanete ještě tentýž den opravu.

Jak je to s informacemi o alergenech?

Povinnost informovat o obsahu alergenů v pokrmech se vztahuje i na restaurace a jídelny. Nemusí uvádět tyto informace přímo v jídelním lístku (zde musí být pouze uvedeno, jak může zákazník informace o alergenech získat).

Pokladní systém Harsys 6 umí s alegreny pracovat od verze Gold+NET (částečná podpora). Ve verzi Premium plná podpora.

Pokud máte další dotazy, specifické pro Vaši firmu, či dotazy na které jste zde nenašli odpovědi, pak neváhejte a kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.

pokladní systém Harsys a M. Dejdar