Pokladny, pokladní systémy - časté otázky

Připravili jsme pro Vás odpovědi na nejčastější otázky, se kterými se setkáváme při prodeji pokladních systémů, pokladen, hotelového systému.


Mohu si program nainstalovat sám, jako bežný uživatel?

Ano, naše programy je schopen nainstalovat každý zkušenější uživatel. V případě problému Vám poradíme po telefonu nebo přes internet pomocí vzdálené správy. Pokud budete mít zájem instalaci můžeme provést v rámci komplexních služeb (snadný start, zaškolení, instalace hardware aj.).

Kolik budu platit za údržbu dat, převod do dalšího roku a za telefonickou podporu?

Nic. Bezplatnou podporu zaručujeme po dobu 12 měsíců. Uživatelé dostanou po uplynutí jednoho roku nabídku předplatit si podporu (včetně nových verzí) na další období za cenu, která závisí na typu licence. Placená podpora je nepovinná – každý uživatel se může rozhodnout, zda o ni má zájem či nikoli.

Jaké jsou požadavky na hardware?

Minimální konfigurace počítače:    procesor s frekvencí 1GHz, 512MB RAM
Doporučený operační systém:    Windows 2000, Windows 2003, Windows 2008, Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Prakticky vyhoví jakékoli nové PC nebo jakýkoli starší počítač, na kterém fungují Windows XP

Máte nějaké zkušenosti s provozem?

Ano, sami jsme 4 roky provozovali relativně velkou restauraci s diskotékou. Harsys je vytvořen na základě vlastních zkušeností. Program Recepce byl napsán na zakázku podle požadavku reálného ubytovacího zařízení a dále je upravován podle zkušeností a potřeb dalších uživatelů. Od roku 1997 provozujeme maloobchod, ve kterém používáme vlastní software (od roku 2005 pokladnu pro obchody Astor). Ostatní programy byly vytvořeny podle požadavků a zkušeností uživatelů – provozovatelů příslušných druhů činností.

Jak je to u vás s aktualizacemi? Jsou? Za kolik?

Po dobu 12 měsíců budete mít k dispozici nové verze (aktualizace) zdarma. Rozesíláme je e-mailem.

Jak řešíte případné problémy, poškozená data po hw havárii apod.?

Zatím se vždy veškeré potíže podařilo vyřešit pomocí telefonu, e-mailu a programu vzdálené správy, který je součástí všech našich produktů. Zároveň je ale možné vyžádat si placený zásah na místě.

Co chyby, odstraňujete je?

V každém programu mohou být chyby, zejména po vydání nové verze. Známé chyby řešíme ihned nebo během velmi krátké doby. Není výjimkou, že pokud nás upozorníte na drobný nedostatek, dostanete ještě tentýž den opravu.

Pokud máte další dotazy, specifické pro Vaši firmu, či dotazy na které jste zde nenašli odpovědi, pak neváhejte a kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.

Jak to bude s elektronickou evidencí tržeb?

Podrobnosti o EET

Jak je to s informacemi o alergenech?

Povinnost informovat o obsahu alergenů v pokrmech se vztahuje i na restaurace a jídelny. Nemusí uvádět tyto informace přímo v jídelním lístku (zde musí být pouze uvedeno, jak může zákazník informace o alergenech získat).

Pokladní systém Harsys 6 umí s alegreny pracovat od verze Gold+NET (částečná podpora). Ve verzi Premium plná podpora.




pokladní systém Harsys a M. Dejdar

Rychlý kontakt

ABX software s.r.o.

Centrála K.Vary:
Závodu míru 876/3a
360 17 Karlovy Vary
Tel. 353 561 986
Tel. 774 719 494

SW podpora: 353 034 111
  840 55 66 77
e-mail: office@ab-x.cz


Pobočka a Showroom Praha:
Evropská 102
160 00 Praha 6
Tel. 734 230 090
Parkování před pobočkou

ABX software s.r.o.

Závodu míru 876/3a
360 17 Karlovy Vary
IČ: 27968588
DIČ: CZ27968588

Rychlý kontakt ABX facebook

Kancelář: 353 561 986
SW podpora: 353 034 111
O. oddělení: 774 719 494
E-mail: office@ab-x.cz